АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
рішення Вакулівської сільської ради
«Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки»
Аналіз регуляторного впливу (далі – АРВ) рішення Вакулівської сільської ради "Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки" підготовлено та проведено відповідно до вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" та постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року № 308 "Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта" (зі змінами).
І. Визначення проблеми
Відповідно статті 10 та пункту 12.3 статті 12 Податкового кодексу України законодавчо закріплено право органів місцевого самоврядування приймати рішення про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, в межах своїх повноважень та в порядку, визначеному цим кодексом.
Рішення про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є нормативно-правовим актом, копія якого надсилається в електронному вигляді у десятиденний строк з дня прийняття до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за новим Порядком та формами, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2020 року № 1330, та офіційно оприлюднюється органом місцевого самоврядування але не пізніше 25 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановленого податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, або змін до нього (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.
У разі якщо сільська рада не прийняла рішення про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що є обов’язковими згідно з нормами Податкового кодексу, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм Податкового кодексу із застосуванням їх мінімальних ставок.
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, зараховується в повному обсязі до сільського бюджету територіальної громади та є бюджетно-формуючим джерелом на забезпечення діяльності функціонування бюджетних установ та на благоустрій територій територіальної громади. Прийняття рішення впорядкує деякі питання ведення бізнесу, зменшить витрати часу платників податків на виконання обов’язкових процедур щодо декларування сум податків та їх сплату, підвищить інвестиційну привабливість населених пунктів сільської ради.
Проєктом рішення пропонується встановити:
-для фізичних осіб, які є власниками об'єктів житлової нерухомості - 0,1 %;
-для юридичних осіб, які є власниками об'єктів житлової нерухомості – 0,1%;
-для фізичних осіб, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості – 0,1%;
-для юридичних осіб, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості -0,1%;
осіб з інвалідністю першої і другої групи; ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" (ветеранів війни; учасників бойових дій; осіб, які належать до учасників бойових дій; осіб, які належать до осіб з інвалідністю внаслідок війни; учасників війни та осіб, які належать до учасників війни; сімей військовослужбовців та членів сімей загиблих, на яких поширюється дія цього Закону; осіб, які
мають особливі заслуги перед Батьківщиною); фізичних осіб, визнаних законом як особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
б) нежитлової нерухомості, зокрема об'єктів господарських (присадибних) будівель, які знаходяться у власності фізичних та юридичних осіб.
Відповідно до Податкового кодексу України: визначені категорії осіб, яким надано пільги для фізичних осіб, які є власниками житлової нерухомості (ст.281 розділу ХІІ Податок на майно); до господарських (присадибних) будівель об’єктів нежитлової нерухомості належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо.
З метою безумовного виконання Податкового кодексу України, недопущення суперечливих ситуацій, забезпечення дохідної частини бюджету Вакулівської сільської територіальної громади, Вакулівська сільська рада має прийняти рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки».
Сфера дії визначеного регуляторного акту розповсюджується на платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (юридичні особи, та фізичні особи-підприємці, громадяни), які є власниками об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, а саме:
Групи |
Так |
Ні |
Громадяни |
так |
|
Держава |
так |
|
Суб’єкти господарювання |
так |
|
у тому числі суб’єкти малого підприємництва* |
так |
|
Обґрунтування необхідності прийняття регуляторного акту
Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою ринкових механізмів:
Статтею 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що встановлення місцевих податків та зборів відповідно до Податкового кодексу України є виключною компетенцією сільської ради.
Застосування ринкових механізмів для вирішення вказаної проблеми не є можливим, оскільки здійснення вищезазначених заходів є засобом державного регулювання та відповідно до Податкового кодексу України є компетенцією сільської ради.
Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою діючих регуляторних актів:
Зазначена проблема не може бути вирішена за допомогою діючих регуляторних актів з огляду на вимоги Податкового кодексу України. А саме, у разі, якщо сільська рада у термін до 1 липня не прийняла та до 15 липня не оприлюднила рішення про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на наступний рік, такі податки справляються, виходячи з норми Податкового кодексу України, із застосуванням їх мінімальних ставок та без застосування відповідних коефіцієнтів, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю.
II. Цілі державного регулювання
Цілями регуляторного акту є:
ІІІ. Визначення та оцінка способів досягнення визначених цілей
Для досягнення цілей, визначених у розділі ІІ, визначено такі альтернативні способи:
Вид альтернативи |
Опис альтернативи |
Альтернатива 1. Не виносити на розгляд сесії Вакулівської сільської ради та не приймати рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки» |
Така альтернатива не є прийнятною, так, як відповідно до підпункту 12.3.5 пункту 12.3 статті 12 Податкового кодексу України податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки сплачується платниками за мінімальними ставками, що суттєво погіршить надходження до бюджету Вакулівської сільської територіальної громади. |
Альтернатива 2. Прийняти рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки» у запропонованому вигляді |
Прийняття даного рішення забезпечує досягнення цілей державного регулювання, чітких та прозорих механізмів справляння та сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території населених пунктів Вакулівської сільської територіальної громади та наповнення бюджету Вакулівської сільської територіальної громади. Забезпечить фінансову основу самостійності органу місцевого самоврядування. Ухвалення проєкту регуляторного акту - рішення сільської ради " Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки " дозволить: забезпечити дотримання вимог законодавства у сфері встановлення і справляння Податку на території Вакулівської сільської територіальної громади; залучити до бюджету громади додаткові надходження. Як наслідок, це матиме позитивний вплив на рівень надання послуг мешканцям громади і поліпшення умов їх життєдіяльності. |
Альтернатива 3. Встановлення максимальних ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки з 2025 року |
За рахунок прийняття ставок буде значне перевиконання дохідної частини бюджету Вакулівської сільської територіальної громади, але така альтернатива є непосильною для платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки Вакулівської територіальної громади, у зв’язку з надмірним податковим навантаженням буде виникати заборгованість зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, а це призведе до нарахування пені, штрафних санкцій за несвоєчасну сплату, соціальної напруги серед населення. |
Вид альтернативи |
Вигоди |
Витрати |
|
|
Низькі ставки Податку і їх |
|
|
однаковий розмір для всіх об’єктів |
|
Низькі ставки Податку |
оподаткування та категорій |
|
обумовлять незначні витрати |
платників обумовлять: незначні |
|
коштів суб’єктів |
надходження до бюджету |
|
господарювання на сплату |
Вакулівської сільської |
Альтернатива 1 |
Податку, і як внаслідок це може вплинути на зменшення |
територіалної громади від сплати цього Податку; недоотримання |
|
тіньової зайнятості, |
бюджетом коштів матиме |
|
підвищення розміру |
негативний вплив на виконання |
|
заробітної плати найманих |
повноважень у сфері економічного |
|
працівників. |
та соціального розвитку громади, |
|
|
надходження скарг від мешканців |
|
|
громади тощо. |
|
1. Забезпечить дотримання вимог Податкового кодексу України, реалізацію наданих органам місцевого самоврядування повноважень. |
|
Альтернатива 2. прийняття даного рішення |
Забезпечить відповідні надходження до бюджету Вакулівської сільської територіальної громади від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Створить сприятливі фінансові можливості сільської влади для задоволення соціальних та інших потреб Вакулівської сільської територіальної громади. |
Витрати пов’язані з підготовкою регуляторного акту та проведенням відстежень результативності даного регуляторного акту та процедур з його опублікування. Підвищення витрат суб’єктів господарювання на сплату Податку може вплинути незначним чином на збільшення тіньової зайнятості, зменшення (залишення на попередньому рівні за умови збільшення мінімальної заробітної плати) розміру заробітної плати найманих працівників |
|
Встановлення пільг дозволить підтримати малозахищені верстви населення та не сплачувати податок з нерухомості, що |
|
|
напряму не використовується у підприємницькій діяльності (господарські будівлі) 4. Вдосконалить відносини між Вакулівської сільської радою, органом податкової служби та суб’єктами господарювання, пов’язаних зі справлянням податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. |
|
Альтернатива 3. |
Максимальні надходження коштів до бюджету Вакулівської сільської територіальної громади. Спрямування надлишків на економічний і соціальний розвиток |
Витрати пов’язані з підготовкою регуляторного акту та проведенням відстежень результативності даного регуляторного акту та процедур з його опублікування Існування ризику переходу діяльності суб’єктів господарювання в «тінь» за причини сплати податків. Підвищення ставки Податку для суб'єктів господарювання може спричинити нарощення податкової заборгованості та збільшення тіньової зайнятості |
Вид альтернативи |
Вигоди |
Витрати |
|
Сплата податку за мінімальними |
Витрати пов’язані лише зі сплатою податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Сплата податку дозволяє поліпшити стан соціальної та дорожньої інфраструктури, послугами якої користуються жителі та гості громади |
|
ставками, передбаченими |
|
|
Податковим кодексом України. |
|
|
Чисельність населення громади |
|
|
становить понад 3000 осіб. |
|
|
|
|
|
При цьому, платниками Податку |
|
|
є незначна кількість фізичних |
|
|
Осіб. |
|
Альтернатива 1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сплата податку за обґрунтованими ставками. Встановлення пільг по сплаті податків для окремих категорій громадян. |
|
Альтернатива 2. |
Запровадження ставок Податку у запропонованому регуляторним актом розмірі дозволить у подальшому збільшити видатки сільського бюджету для вирішення актуальних завдань та реалізації соціально-важливих проєктів, які мають вплив на поліпшення умов життєдіяльності значної частини населення громади |
Сплата податків за запропонованими ставками. |
|
Відкритість процедури, прозорість дій місцевого самоврядування. |
|
|
Вдосконалить відносини між Вакулівською сільською радою, органом податкової служби та суб’єктами господарювання пов’язаних зі справлянням податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. |
|
|
За рахунок зростання надходжень |
Надмірне податкове навантаження призведе до несвоєчасних сплат податків, а це в свою чергу до нарахування пені та штрафних санкцій . Значне зростання ставок податку для окремих громадян – платників Податку може спонукати до зростання соціальної напруги на території громади. |
|
до бюджету Вакулівської |
|
|
сільської територіальної громади |
|
|
буде вирішено більша кількість |
|
Альтернатива 3. |
соціальних проблем громади, які повернуться мешканцям |
|
|
матеріальними благами, |
|
|
покращать умови їхньої |
|
|
життєдіяльності |
Показник |
Великі |
Середні |
Малі та мікро |
Разом |
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць, всього: |
0 |
0 |
13 |
13 |
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків |
0 |
0 |
100 |
100 |
Вид альтернативи |
Вигоди |
Витрати |
|
|
Низькі ставки Податку і їх |
|
Сплата податку на нерухоме |
однаковий розмір для всіх об’єктів |
|
майно, відмінне від земельної |
оподаткування та категорій |
|
ділянки за мінімальними |
платників обумовлять: незначні |
|
ставками, передбаченими |
надходження до сільського |
|
Податковим кодексом України |
бюджету від сплати цього Податку. |
|
Низькі ставки Податку |
Недоотримання сільським |
Альтернатива 1. |
обумовлять незначні витрати коштів суб’єктів |
бюджетом коштів матиме негативний вплив на виконання |
|
господарювання на сплату |
повноважень у сфері економічного |
|
Податку, і як внаслідок це |
та соціального розвитку громади, |
|
може вплинути на зменшення |
надходження скарг від мешканців |
|
тіньової зайнятості, |
громади тощо. |
|
підвищення розміру заробітної |
Витрати пов’язані лише зі сплатою |
|
плати найманих працівників |
податку на нерухоме майно, |
|
|
відмінне від земельної ділянки. |
Альтернатива 2. |
Встановлення ставок Податку на запропонованому рівні, є доволі не обтяжливим для СГ. Збільшення надходжень Податку до сільського бюджету дасть можливість покращити стан дорожньо-транспортної та соціальної інфраструктури, тим самим підвищити інвестиційну привабливість, поліпшити умови життєдіяльності мешканців громади. Це в свою чергу матиме позитивний вплив на зменшення міграції населення, поліпшення ситуації із забезпечення кадрами та активізації інвестиційної діяльності, тощо. Сплата податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за обґрунтованими ставками. Встановлення пільг щодо сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для окремих категорій громадян. |
Встановлення ставок Податку на запропонованому рівні вплине на збільшення витрат окремих СГ – платників Податку на сплату Податку. Це може вплинути на скорочення робочих місць, розмір заробітної плати найманим працівникам, підвищення споживчих цін, і як наслідок зменшення обсягів реалізації товарів і послуг. Затрати часу, необхідні для вивчення положень про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та обговорення проекту рішення. Сплата податків за запропонованими ставками. |
|
Відкритість та прозорість процедури нарахування та сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. |
|
|
Досконалість відносин між Вакулівською сільською радою, органом податкової служби та суб’єктами господарювання, пов’язаних зі справлянням податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки |
|
Альтернатива 3 |
освіти, культури, охорони здоров'я, житлово- комунального господарства та соціального захисту, послугами яких користуються вони самі та їхні рідні. |
Спрямування більшого обсягу коштів на сплату Податку може вплинути на можливості СГ – платників Податку розвивати власний бізнес та конкурувати на ринку Надмірне податкове навантаження, яке може спричинити занепад малого бізнесу, який провадить діяльність на території громади, зменшення кількості робочих місць |
В зв’язку з відсутністю суб'єктів господарювання великого і середнього підприємництва, що підпадають під дію регуляторного акту, витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, не розраховувалися.
ІV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) |
Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки) |
Коментарі щодо присвоєння відповідного балу |
Альтернатива 1. |
1 |
Така альтернатива є неприйнятною. податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки буде сплачуватися платниками відповідно до Податкового кодексу України за мінімальними ставками, громадяни втратять додаткові пільги. Зменшаться надходження до бюджету Вакулівської сільської територіальної громади, а це не дозволить профінансувати заходи соціального, економічного значення Вакулівської сільської територіальної громади (благоустрій, утримання комунальних закладів та інше) |
Альтернатива 2 |
3 |
Забезпечується збалансованість інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання.Повністю відповідає потребам у вирішенні проблеми, забезпечує досягнення цілей державного регулювання. Встановлено оптимальні ставки Податку, які забезпечать необхідні надходження до бюджету та враховують інтереси та можливості сільської територіальної громади. Запроваджено пільги зі сплати Податку для фізичних та юридичних осіб Прийняття даного рішення вирішить важливі аспекти проблеми, забезпечить досягнення встановлених цілей, чітких та прозорих механізмів справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, наповнення бюджету Вакулівської сільської територіальної громади. Таким чином, прийняттям вказаного рішення буде досягнуто балансу інтересів громади і платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки |
Альтернатива 3 |
2 |
Проблема вирішується частково, оскільки враховуються інтереси держави, та частково - мешканців міста. Щодо бізнесу, то обтяжливе податкове навантаження може призвести до закриття частини суб'єктів господарювання або скорочення робочих місць. Цілі регулювання можуть бути досягнуті частково. Надмірне податкове навантаження на суб'єктів господарювання знівелює вигоди від значного збільшення дохідної частини бюджету Вакулівської сільської територіальної громади, а саме існує ризик переходу суб’єктів господарювання в «тінь», зменшення кількості робочих місць |
|
|
та розміру заробітної плати, і як наслідок виникне зворотній ефект в результаті якого відбудеться зменшення надходжень до бюджету Вакулівської сільської територіальної громади. Балансу інтересів досягнуто не буде. |
Рейтинг результативності |
Вигоди (підсумок) |
Витрати (підсумок) |
Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу |
Альтернатива 1 |
Сплата податків за мінімальними ставками, передбаченими Податковим кодексом України |
Витрати пов’язані лише зі сплатою податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки |
Зменшення надходжень до бюджету Вакулівської сільської територіальної громади. Підвищення соціальної напруги |
Альтернатива 2 |
Надходження додаткових коштів до бюджету Вакулівської сільської територіальної громади, спрямування коштів на економічний і соціальний розвиток Вакулівської сільської територіальної громади. Сплата податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за обґрунтованими ставками. Встановлення пільг для окремих категорій населення. |
Витрати пов’язані з підготовкою регуляторного акту та процедур з його офіційного опублікування. Сплата податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за встановленими ставками |
Регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Наповнення бюджету Вакулівської сільської територіальної громади, збереження суб’єктів господарювання та робочих місць. |
|
Максимальні |
Витрати пов’язані з підготовкою регуляторного акту та його офіційного оприлюднення. Надмірне податкове навантаження спричинить занепад малого бізнесу. |
Надмірне податкове |
|
надходження коштів до |
навантаження, |
|
|
бюджету Вакулівської |
призведе до ризику |
|
|
сільської територіальної |
переходу суб’єктів |
|
Альтернатива 3 |
громади. Спрямування надлишків на |
підприємницької діяльності в «тінь», як |
|
|
економічний і |
наслідок зменшення |
|
|
соціальний розвиток |
робочих місць та |
|
|
Вакулівської сільської |
розміру заробітної |
|
|
територіальної громади |
плати. |
Переваги обраної альтернативи
Рейтинг |
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи |
Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акту |
Альтернатива 1 |
Не обрана. Незначні зобов’язання щодо сплати Податку надають можливість суб’єктам господарювання направити вивільнені кошти на розвиток власної справи. Однак, обмеженість надходжень Податку до бюджету уповільнить розвиток громади та супроводжуватиметься низьким розвитком фінансових, соціальних, інфраструктурних, гуманітарних екологічних сфер діяльності громади. |
|
Альтернатива 2 |
Обрана. Розвиток всіх сфер діяльності на території Вакулівської сільської територіальної громади. Поліпшення умов життєдіяльності на території громади. Враховані та збалансовані інтереси держави, громадян та суб’єктів господарювання. Витрати є економічно доцільними. |
Зміни до чинного законодавства: Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» Податкового кодексу України; Бюджетного кодексу України; Земельного кодексу України; та інші закони (зміна мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму, тощо). Виникнення податкового боргу про причині не сплати єдиного податку; Інфляційні процеси; Встановлення мораторію на підвищення розміру мінімальної заробітної плати |
Альтернатива 3 |
Не обрана. Надмірне податкове навантаження на суб’єктів господарювання знівелює вигоди від значного збільшення дохідної частини бюджету Вакулівської сільської територіальної громади. Балансу інтересів досягнути неможливо. Збільшення зобов'язань суб'єктів господарювання щодо сплати Податку |
|
|
призведе до скорочення робочих місць, тіньової зайнятості та згортання бізнесу. |
|
Зазначену проблему планується розв'язати шляхом:
Встановлення запропонованих ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Вакулівської сільської територіальної громади, з 2025 року є основним механізмом, яке забезпечить розв’язання визначеної проблеми.
та юридичні особи, які повинні впроваджувати або виконувати ці вимоги.
Адміністрування даного регуляторного акту встановлено нормами Податкового кодексу України.
Зазначене регулювання стосується виключно суб’єктів малого підприємництва, тому здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва – Тест малого підприємництва.
Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки місцевих податків та зборів, не змінюючи порядок їх обчислення сплати та інші адміністративні процедури.
Запропонований термін дії регуляторного акту є чинним до прийняття нового рішення. В разі внесення змін до чинного законодавства України в частині справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, відповідні зміни будуть внесені до даного регуляторного акту.
У разі, якщо сільська рада до п’ятнадцятого липня не прийняла рішення про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на наступний рік, такі податки справляються виходячи з норм Податкового кодексу України із застосуванням
ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
Для оцінки впливу результативності дії регуляторного акту будуть використані такі кількісні і якісні показники (за альтернативою 2):
Показники |
2024 рік |
2025 рік |
2026 рік |
1. Обсяг надходжень до бюджету Вакулівської сільської територіальної громади від сплати Податку, тис. грн |
32700,00 |
33000,00 |
34000,00 |
2. Кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акту, од./осіб |
20 |
20 |
20 |
у тому числі суб’єктів малого підприємництва, од./осіб |
20 |
20 |
20 |
3. Час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акту |
Час затрачений на ознайомлення з рішенням та внесення змін до внутрішніх процедур обліку та звітності становить 0,3 год. (визначений шляхом опитування суб’єктів господарювання) |
||
4. Розмір коштів, що витрачатимуться СГ та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акту, тис. грн |
116,0 |
1 22,35 |
1 22,35 |
5. Рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акту |
Всі суб’єкти господарювання та фізичні особи - платники Податку будуть проінформовані про цей регуляторний акт шляхом опублікування оголошення на офіційній веб-сторінці Вакулівської сільської ради, та в засобах масової інформації. |
Базове відстеження результативності регуляторного акту здійснюється до дня набрання ним чинності шляхом збору пропозицій і зауважень до проєкту рішення Вакулівської сільської ради та їх аналізу.
Повторне відстеження результативності регуляторного акту буде здійснено через один рік з дня набрання ним чинності шляхом порівняння результативності показників, визначених під час базового відстеження.
Періодичне відстеження здійснюватиметься раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження, шляхом порівняння показників із аналогічними показниками, що встановлені під час повторного відстеження.
У разі виявлення неврегульованих та проблемних моментів шляхом проведення аналізу показників дії цього акту, ці моменти буде виправлено внесенням відповідних змін до нього.
Метод проведення відстеження результативності – статистичний: офіційні дані звітності органів податкової служби про обсяг надходжень Податку та кількість платників Податку за відповідний період.
Вид даних, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності, статистичні.
Для відстеження результативності дії регуляторного акту буде використано також аналітичний метод:
-аналіз надходження звернень від суб’єктів господарювання та фізичних осіб-платників Податку з приводу впливу на їх діяльність і рівень добробуту від встановлених ставок Податку;
-аналіз рішень органів місцевого самоврядування в інших громадах про встановлення ставок Податку.
Додаток 1 до АРВ рішення Вакулівської сільської ради " Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки ".